FANDOM

Kan Dersi oyunun yirmi ikinci, İlkokul'un ilk vakasıdır.

Vakanın DetaylarıEdit

Kurban bir ilkokul öğrencisi olan Westy Cravel'dir. Westy, sınıfında yerde kanlar içinde yatar bir vaziyette bulunmuştur. Westy'nin katili, sınıf öğretmeni olan Clark Clish'tir.

Westy hiç dersi dinlememekteydi. Clark bu duruma sinirlenmiş ve onu ikaz etmiştir. Fakat Westy yine dersi hiç dinlememiş, başka şeylerle uğraşmaya başlamıştır. Hatta Westy, ebeveynlerine öğretmenini şikayet etmiştir. Westy'nni ebeveynleri, Clark'ı görmeye gelmiş, Clark suçsuz olduğunu, Westy'nin sadece dersini dinlemeyip başka şeylerle uğraştığını ve bu yüzden onu uyardığını söylemiştir. Westy'nin ebeveynleri bunlara inanmamış ve Clark'ı tehdit ederek oradan ayrılmışlardır. Clark bu duruma çok öfkelenmiş, Westy'e ateş püskürmüştür. Westy ağlamıştır. Clark sinirini atmak için kendi stres topunu sıkmış fakat işe yaramamıştır. Ders bittikten sonra Clark, Westy'i sıkıştırmış ve bir daha ebeveynlerine şikayet etmemesini çünkü suçlunun Westy'nin olduğunu söylemiştir. Westy ağlamış, bağırmış, çağırmış, çığlıklar atmış, Clark onun ağzını kapatarak susturmaya çalışmıştır. Westy susmuştur. Yine ebeveynine şikayet edeceğini ve kendisinin çok kötü bir öğretmen olduğunu söyleceğini Clark'a söylemiştir. Clark ise çare bulamamış ve büyük cetvel ile kafasına vurmuştur. Clark yaptığı bu kötü şeyden dolayı oradan kaçmış, fakat ekip tarafından kurtulamamıştır. Mahkeme sırasında Yargıç ona işlediği bu iğrenç cinayetten ötürü şartlı tahliyesiz müebbet hapis cezası verdiğini, ayrıca öğretim lisansınında elinden alındığını, yani öğretmenlik mesleğini kaybettiğini de söylemiştir.

KurbanEdit

  • Westy Cravel (Sınıfında yerde kanlar içinde yatarken bulundu.)

silahEdit

  • Öğretmen Cetveli

KatilEdit

  • Clark Clish

ŞüphelilerEdit

  • Marie Cravel (Kurbanın Annesi; 35)
    • Şüpheli şapka takıyor.
    • Şüpheli krem kullanıyor.
    • Şüpheli öğretim lisansına sahip.
    • Şüpheli yeşil gözlü.
  • Danny Mouns Cravel (Kurbanın Üvey Babası; 39)
    • Şüpheli şapka takıyor.
    • Şüpheli yeşil gözlü.
  • Rosalina Cravel (Kurbanın Öz Ablası; 16)
    • Şüpheli yeşil gözlü.
    • Şüpheli krem kullanıyor.
  • Clark Clish (Sınıf Öğretmeni; 38)
    • Şüpheli şapka takıyor.
    • Şüpheli spor ayakkabısı giyiyor.
    • Şüpheli krem kullanıyor.
    • Şüpheli öğretim lisansına sahip.
    • Şüpheli yeşil gözlü.
  • Lily Jordan (Sınıf Öğretmeni; 49)
    • Şüpheli spor ayakkabısı giyiyor.
    • Şüpheli krem kullanıyor.
    • Şüpheli öğretim lisansına sahip.

Also on FANDOM

Random Wiki