FANDOM

Boy

1.80
Yaş  37
Kan Grubu A rh+
Göz Rengi

Yeşil

Güldür, İşkence Et, Öldür (Vaka #24)'de Jayson Tuck'ın katili.

Jimmy, 1.80 boyunda, 37 yaşında, yeşil gözlü bir adamdır. Kan grubu ise A rh+'tir. Aynı zamanda bir takım elbise giymekte, siyah bir eldiven ve bir rozet takmaktadır. Jimmy her zaman kendi programındaki şakaların ne olacağını bilsede çok gülüyordur çünkü tiyatrolar ona çok komik geliyordur. Ayrıca Jimmy, bu şakalar ile bir çok kişiyi öldürmüş ve "O şu anda ölü değil, oyuncu odasında." diyerek bir çok cinayetten sıyrılmıştır. 

Vakadaki RolüEdit

Ekip Jimmy ile ilk olarak sahnedeki testeredeki kanın hem kurbana hem de katile ait olduğunu çözmüştür. Ancak kanın DNA'sının Jimmy'e ait olduğunu biliyorlardı fakat o kanın katile ait olduğunu unutmuşlardı. Ekip Jimmy'yi bu yüzden sorgulamışlardır. Fakat cinayetle alakası olmadığını ve programından bir şakayı izletmiştir. Ve Jimmy o programı ekibe izletince ekip eleştirmenin kaç yıldız verdiğini sorunca ise Jimmy eleştirmenin 1 yıldız verdiğini söylemiştir. Ekip eleştirmenin neden o kadar az yıldız verdiğini öğrenmek için onun ofisini aramışlar ve gazete bulmuşlardır. Gazeteyi incelediklerinde ise programa 1 yıldız vermek için gazeteyi imzaladığı kalemi aramak için eleştirmeni sorguladı ve eleştirmen ekip onun ofisine girmesin diye direk kalemi vermiştir. Ekip kalemi incelediğinde onun imzalama kalemi olduğunu öğrenmiştir. Vakanın sonunda tüm deliller Jimmy'yi işaret ettiğinde Jimmy tutuklanmış ve çok fazla sayıda kişiyi öldürdüğünü itiraf etmiş ve bunun üzerine program yayında kalkmıştır. 

VakalarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki