FANDOM

Gail Worming (d. 1952), Cinayet Saksısı (Vaka #7)'nda oğlu Daniel Worming'in katili.

ProfiliEdit

Gail, 62 yaşında yaşlı bir kadındır. Kahverengi saçlara ve yeşil gözlere sahiptir. Üstüne ekose bir gömlek, gömleğin üstüne kırmızı bir şef önlüğü giyer. Kırmızı bir gözlük takmaktadır. 140 Ibs (64 kg) ağırlığında, 5'6" (1,67m) boyundadır. Kan grubu AB-'tir. Gail'in bahçecilik yaptığı ve tuzlu yemekler yediği bilinmektedir.

Boyu 5'6" (1,67m)
Yaşı 62
Ağırlığı 140 lbs (64kg)
Göz rengi Yeşil
Kan grubu AB-

Vakadaki RolüEdit

Cinayet SaksısıEdit

Ekip cinayet mahallini incelerken Gail gelmiş ve "OĞLUM!" diye bağırmaya başlamıştır. Ekip ona hemen yardım etmiş ve Gail'e oğlunun öldüğünü söylemiştir. Gail o sırada fenalaşmış, hastaneye kaldırılmıştır.

Gail hastaneden evine gelmiş, ekibi evine çağırmıştır. Gail pencerede oğlunun fotoğrafını tuttuğunu, fakat eli çarpıp onu yere düşürdüğünü söylemiştir. Ekip ise hemen evin önünü aramış, yırtık bir fotoğraf bulmuşlardır. Hemen onu birleştirip Gail'e geri vermişlerdir. Gail ise o sırada Jones'tan yemeğine tuz katmasını ve bahçesine bir şeyler ekeceğini söylemiştir. Böylece Gail'in tuzlu yemekler yediği ve bahçecilik yaptığı öğrenilmiştir.

Vakanın sonuna doğru tüm deliller Gail'i işaret ettiğinde oğlunu öldürmekten tutuklanmıştır. İfadesine göre Daniel, Gail'e Mary Lyn ile evleneceğini söylemiş, bunun karşısında Gail çok sevinmiştir. Fakat Daniel'ın bir de Lindsay denilen bir kız ile de ilişkisi olduğunu öğrenince morali çok bozulmuştur. Gail, Mary Lyn'in ağzından onuneski evlere çağıracak bir mektup yazmış, Daniel bu mektubu okuyup hemen oraya gelmiştir. Daniel orada beklemiş fakat Mary Lyn gelmemiştir. Gail ise o sırada saksısını düşürmüş ve saksı Daniel'ın kafasına isabet etmiştir. Gail ise bir yandan iyi iş yaptığını düşünmekteydi, bir yandan da bu yaptığından pişman olmaktaydı. Mahkemede yargıç ona işlediği bu iğrenç cinayetten dolayı şartlı tahliyesiz müebbet hapis cezası vermiştir.

VakalarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki