FANDOM

Boy 1.83
Yaş  32
Kan Grubu AB rh+
Göz Rengi Mavi

Eric, boyu 1.83 metre, yaşı 32, ve göz rengi mavidir. Eric, Leon Latter'in öldürüldüğü Beklenmedik Ölüm vakasında şüphelidir. Eric'in vakaya dahil olması deney odasında bulunan görünmez kağıt çözüldüğünde Eric Katterstone'nin adı çıkması idi. Ekip gidip Eric'le konuştuğunda Eric, vaka ile yakından uzaktan ilişkisi olmadığını ayrıca Leonla yakın arkadaşız onu öldürmem diyerekten ekibe Emily Nasty'yi söylemiştir. Sonra ekip tekrar Eric'in yanına gittiğinde daha ayrıntılı bilginiz varmı sorusuna Eric hayır ben bir şey bilmiyorum ama Marie Longstry ile bir konuşun demiş. Ekipte Eric'den izin alıp Katterstone İşlem Katını aramışlar ve oradaki CEO bilgisayarını almışlar Eric itiraz etse bile ekip bilgisayarı incelemişler. Vakanın sonunda bütün deliller Eric'i gösterdiği için tutuklanmıştır. Neden öldürdüğüne gelirsek Eric, Leonun deneylerini saçma buluyordu ve bir gün evine gidip bir daha deney yapmaması konusunda uyarmıştır. Ama Leon oralı olmamış ve Eric suratına yumruk atmış. Bunun karşılığında Eric, Leonun suratına yanıcı kimyasal madde atmış ve Leon oracıkta ölmüştür. Ayrıca Eric yaptığından dolayı müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki