FANDOM

Bay Dansçı (gerçek adı: Louis Dreams), İnşaatta Boğulmak (Vaka #13)'ta bir şüpheli ve Ölümle Dans (Vaka #16)'ta Mike Waller'ın katili.

ProfiliEdit

Bay Dansçı, 20 yaşında bir öğrencidir fakat sokakta dans ederek videoya çekip VideoTube'a koymaktadırlar. Böyle ünlü hale gelmişlerdir. Bay Dansçı hafif siyahidir, üstünde kırmızı-bordo bir tişört vardır. Kahverengi gözlüdür fakat taktığı yuvarlak çerçeveli kahverengi gözlükten dolayı pek fazla görünmemektedir. Kan grubu A+'tir. Omzunda bir teyp vardır ve kısa kahverengi saçlara sahiptir.

İnşaatta Boğulmak'ta Bay Dansçı'nın şeker yediği ve spor ayakkabıları giydiği öğrenilmiştir.

Ölümle Dans''ta Bay Dansçı'nın gerçek ismi öğrenilmiştir. Ayrıca burada Bay Dansçı, bir öğrenci halindedir. Elinde defter vardır ve bir omzunda kırmızı-bordo bir çanta vardır.

Vakalardaki RolleriEdit

İnşaatta BoğulmakEdit

1. Bölüm'ün sonunda Ramirez, garip görünümlü bir kişinin ekip ile konuşmak istediğini belirtmiştir. 2. Bölüm'de ekip, Bay Dansçı ile konuşmuşlardır. Ekip ona ne diyeceği sorusuna Bay Dansçı, elbette ünlü danslarını göstereceğini söylemiştir. Ekip ise tam o sırada çekip gidecekken ünlü polise dans sokaklarına bakmasına izin vermiş, ekipte ortalığı aramışlardır.

Also on FANDOM

Random Wiki